Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drowek
Szczenię
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek
|
Wysłany: Śro 23:23, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
nu... wyszlo na to samo... jedynie cyferki sie pozmienialy z 6-9 na 3-5... wiec moze teraz dyskusja na temat ktore ladniej wygladaja?
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
|
Dante
Wilkołacze Szczenie
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek
|
Wysłany: Czw 10:52, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Wbrew pozorom jest różnica. np jeśli broń ma +1 do trafienia to daje znacznie więcej w przypadku gdy ma się pistolety na +3 niż na +7 czyż nie?:> tak samo ma się z wszczepami, np kerenzikov nawet +2 to jest ogromna różnica gdy mamy do czynienia z refleksem zmienionym z +7 na +9. A tak gwoli dodatkowych plusów obniżenia cech, wszepy mają też za zadanie zlikwidowanie niektórych wad postaci, a nie ma co poprawiać jeśli jest taka hmmm doskonalsza. Nooo i nie trzeba tyle czekać by coś rozwinąć, bo nie trzeba zbierać już tylu PD żeby coś rozwinąć kiedy cechy stoją na niższym poziomie.
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Thar
Wapirołak
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:03, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
różnica przy wszczepach jest taka sama, w przypadku Kereznikovów o 2 oczka do przodu. A co do szybszego rozwoju postaci, wystarczy dawać więcej PD za sesję.
|
|
... |
|
Powrót do góry |
KaFaR
Wilk
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:07, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
to nie ma sensu najmniejszego zauwaz dante ze jeszcze nie uslyszales pozytywnej oceny swoich zmian wiec o czym to musi swiadczyc
a o jakie bledy w postaci ci chodzi?
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dante
Wilkołacze Szczenie
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek
|
Wysłany: Pią 9:42, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
tak wiem, nie usłyszałem bo przecież każdy chciałby mieć przypakowaną od początku:]
nie błędy tylko wady, bo gdyvy nie te zmiany, to każda postać miała co najmniej 9 ref (w przypadku roli niewalczącej) a tak to same dyszki. średnio od 2 do 4 dyszek na postać w jej cechach. i po co graczowi dawać więcej PD skoro i tak postać ma cechy na poziomie nie wartym rozwoju, i to już od samego początku?
Spójrzcie sobie na opisy umiejętności chociaż. np Pistolet: Na poziomie +2 potrafisz efektywnie używać pistoletu na strzelnicy. Na poziomie +5 jesteś wyszkolony jak większość żołnierzy i policjantów. Na poziomie +7 potrafisz już robić sztuczki strzeleckie takie jak pokazują w TV i zacząłeś już wyrabiać sobie reputacje jako gość "niezły w strzelaniu" itp. więc czyż nie było tak że każdy powinien mieć tak zwany rispekt bo świetnie strzela? teraz przynajmniej gracz ma cechy pasujące do postaci początkowej.
Prowadzenie samochodu: Na poziomie +3 jest równa umiejętności dobrego profesjonalnego kierowcy. Na poziomie +6 pozwala ci na prowadzenie ze sprawnością średnio wszykolonego kierowcy rajdowego.
Właśnie tak jest w umiejętnościach napisane, a co się kiedys okazywało, postać która była wojownikiem, musiała umieć strzelać na poziomie +7 +8 na początku, a teraz przynajmniej widać że ta postać grać zaczyna.
Acod do różnicy we wszczepach to mnie Thar troche nie tak zrozumiałeś. Bo wiesz, dla Ciebie to może wciąż być +2 do ref, a dla postaci mającej np 4 REF to przyspieszenie szybkości reakcji o połowe, dla kogoś kto ma na wstępie 10 REF, nie robi tak wielkie różnicy niż temu pierwszemu, choć też jest ogromna.(troche wczucia:])
Nie próbuje z was robić cieniasów, tylko średniawki tyle że w porównaniu do tego co kiedyś było to są straszne cioty.
Hmm Thar, a Twój cyborg? wiesz że na starych zasadach on byłby zwykłym gościem który zaczął gre z SZYB 10, REF 10 BC10 i dostał kilka wszczepów? a teraz przynajmniej widać różnice pomiędzy technologią a "mięsem".
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Iblis
Szczenię
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary świat
|
Wysłany: Pią 15:27, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
dobry mg to mg wymagający.. o wiele gorzej jest kiedy na wszystko się godzi. raczej nie musicie podczas sesji zabijać wszystkiego co wam soti na drodze? chyba, że macie kompleksy mniejszości - wtedy oddaję honor. mg powienien starać się utrzymac pewnien poziom trudności i niezależnie od graczy wprowadzać pojedyncze, kosmetyczne zmiany. macie żal bo nie zdołaliście w pojedynkę wybić całej Yakuzy - to nie wina mg xd postacie w cp to nie heroiczna opowieść o spider-man'ie ani super-man'ie, nie musicie ratować wszechświata przed zagładą.
a z podwyższeniem pd za sesję to wg. mnie kiepski pomysł. gracze podczas 5 sesji nie mogą przecież zostać ultra snajperem lub potęgą detroit. wtedy cała gra by straciła sens - stając się mistrzem w odpowiedniej profesji, potrafiąc dobrze to wykorzystać, jesteś maszyną do zabijania lub posiadasz odpowiednie środki aby takie maszyny sobie kupić.
jedynym sesownym zarzutem są powtarzające się wątki.. musisz nad tym popracować Dante.
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Gotrek
Masta Off-topiker
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:44, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
popieram :p bardzo mądry wywód na temat mg'owania
|
|
... |
|
Powrót do góry |
drowek
Szczenię
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek
|
Wysłany: Pią 19:51, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
tak nie musza byc herosami ale widzisz iblis... statystyki byly robione pod okreslone stopnie trudnosci... Dante zapowiedzial zmniejszenie statystyk i niby trudnosci... narazie wprowadzone jest to pierwsze... poza co Ty z Yakuza wyskakujesz? nikt nigdy nie wpadal na takie pomysly chyba ze ma sie mala armie ^^ ale teraz trudno jest co kolwiek zdzialac... mg moze byc wymagajacy ale jesli przez jego wymagania robi sie co sesje postac to wychodzi tak jak u mnie... nie robi sie juz zadnej bo wszystko wyszlo...
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dante
Wilkołacze Szczenie
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek
|
Wysłany: Pią 22:35, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
czemu zarzucasz mi że nie zmniejszyłem stopnia trudności? masz do tego jakieś podstawy? No chyba że zmniejszenie z ST 25 na 15 to za mało bo się i tak nie udaje wszystko wszystkim graczom? a co do Twoich postaci, to przecież do tej pory zginęła Ci jedna postać do CP, chyba że się myle? więc nie rozumiem skąd te pretensje, może chciałbyś by każda postać wszystko przeżywała?
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Iblis
Szczenię
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary świat
|
Wysłany: Pią 23:29, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
drowek:
na początek male porównanie: każdy z was słyszal zapewne o diablo 2. są tam 3 poziomy trudności: normalny, koszmar, piekło. skoro mafia trzmająca pieczę nad miastem to piekło, a wy macie zaledwie 1 poziom na normalu, to po co się pchać do piekła? można wynająć ludzi/cyborgi do pomocy, zlecić to odpowiedniemu człowiekowi, zastosować podstęp, wykorzystać swoje znajomości,kontakty/umiejętności z profesji.. jeżeli nic nie poskutkuje to pozostaje ucieczka. zawsze trzeba mieć plan B., przy czym należy pamiętac, że bycie chojrakiem w niczym nie pomoże.
moim zdaniem Dante nie robi wam tego specjalnie. każdy, kto prowadzi grę, stara się zapewnić graczom dawkę emocji, poczucia wolności, wewnętrznego zadowolenia, czasami skoku adrenaliny bądź humoru, przy czym sam odczuwając satysfakcję z mistrzowania i zaspokajania potrzeb innych (wyżej wymienionych). Jeżeli jest naprawdę tak jak mówisz to macie problem.. albo dustosujecie się do ostrzejszych warunków, albo będziecie lekkodusznymi graczami tworzącymi postac co sesję, albo musisz wziąć mistrzowanie w Swoje ręce (mistrzując daj znać.. byłem na 2 sesjach cp Dantego, więc postaram się porównać te 3-4 sesje obiektywnie)
|
|
... |
|
Powrót do góry |
KaFaR
Wilk
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:35, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
dante mylisz pojecia
to ze np gracz jeat na tyle glupi i nie potrafi stworzyc postaci to juz jego problem robi sobie postac ktora jest zajebista we wszystkim co robi
graczx powinien dostosowywac poziom umiejetnosci do klasy postaci
mnie tez to smieszy kiedy widze na przyklad netrunnera z ref 9 i karabin 8
a co do rozwjou postaci to sam przeciez wiesz jak wolno rozwijaja sie postacie w cp
nim zdaza zwiekszyc umiejetnosc o 1 to juz nie zyja albo mg nie daje pd tak jak nie dales ani jednego pd mojej postaci
po za tym bg w kazdym systemie sa kims wyjatkowym nie sa zwyklymi ludzmi tylko bohaterami stworzonymi do wyzszych celow sa jak mityczni herosi ktorzy kiedys pojawia sie na kartach historii wiec nie mozna z nich robic cieciow
|
|
... |
|
Powrót do góry |
drowek
Szczenię
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek
|
Wysłany: Sob 8:48, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Iblis... diablo to nie CP :] tym sie roznia RPG od cRPG :] w cRPG masz wszystko narzucone z gory a w RPG nie... masz racje podstep i nie neguje glupoty Ivana rzucajacego granat do yakuzy... wynajac cyborgi? my niby jestesmy na 1 lvlu wiec co my przecie mozemy jak zes sam to powiedzial... kasa? znajomosci? jestesmy cieciami wiec co mozemy? i tu zgadzam sie z kafarem... wampir czy warhammer... tam chyba sa wzmianki ze BN to wyjatkowe postacie swiata... to chyba odnosi sie do reszty RPG... i gdzie to niby jest? jakbym chcial byc cieciem to bym nie gral tylko zyl :]
tak Dante zes zmniejszyl ale to ma byc niby sredni? to jak ktos ma atrybut powiedzmy 6-7 i umiejetnosc 1-2 bo tak sobie zarzyczyles bo 4 to juz max to trudno nawet srednia czynnosc wykonac bo na kosci musisz rzucic od 8 do 6 czyli w najlepszym przypadku masz 40% szans na wykonanie sredniej czynnosci... dobrze ze nie ma tak w prawdziwym zyciu
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Gotrek
Masta Off-topiker
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:03, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
No właśnie CP to nie cRPG . Powinien cechować się realizmem nie sądzisz? Za to lubię zresztą grać w fabularki. A jeśli chcesz superherosa to pograj w Diablo :p
|
|
... |
|
Powrót do góry |
KaFaR
Wilk
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:03, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
poza tym iblis my sie wcale nigdzie niepchamy wiec nie gadaj glupot
stworzylem sobie zlodziejaszka ktory byl biedny nigdy nie szukal zaczepki czasem okradl kogos na lawce w parku bron nosil dlatego by miec czym postraszyl ewentualnych wrogow. po jednej przygodzie u dantego chlopak zostal zmuszony do pracy dla militechu co skonczylo sie dla niego tragicznie bo stracil obie nogi od mg dostalem cyber nogi i niby fajnie chcialem spierdolic ale sie nie udalo przyszedl komendant policji i chcial zebysmy dla niego pracowali odwowilem powiedzialem ze dla policji pracowac nie bede poza tym nie bede pakowac sie w klopoty no ale coz klopoty przyszly same scigala mnie policja i niewiadomo skad yakuza dostalem kilka kulek i po sprawie choc ani razu do nikogo nie strzelilem i zawsze chcialem uciekac
wiec iblizs nie wypowiadaj sie o nas jezeli nie masz o sprawie zielonego pojecia...
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Gotrek
Masta Off-topiker
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:37, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
LoL xD. Ciekawa historyjka xD. Nie ma to jak zlodziej superheros dla glin :p. Oj Dante dałeś tu plamę xD
|
|
... |
|
Powrót do góry |