Autor |
Wiadomość |
KaFaR |
Wysłany: Wto 18:58, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
cos co daje odwage i nie pozwala cofnac sie przed zagrozeniem (plus do sily woli?) |
|
|
Thar |
Wysłany: Nie 11:36, 15 Paź 2006 Temat postu: |
|
To akurat jest niezłe, Trox dobrze kombinujesz... |
|
|
TroxVan |
Wysłany: Nie 1:55, 15 Paź 2006 Temat postu: |
|
Zaklete światło księrzyca , jednym slowem złapany odblask w krysztalicznej rzywicy ( pierscien, wisior lub prezerwatywa nie istotne) majacy wlasniwosci lecznicze jak kaern najgorszego Lv. |
|
|
Thar |
Wysłany: Czw 20:57, 03 Sie 2006 Temat postu: |
|
Ekhm, ktoś tu się chyba zagalopował, co Dante? Takie wynalazki zostaw Magom technomantom [tym od Tkaczki] tutaj chodzi o przedmioty z duchem. Dosłownie i w przenośni.
Kościana grzechotka odstraszająca duchy? -bardzo mocny fetysz |
|
|
TroxVan |
Wysłany: Czw 12:23, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
WTF |
|
|
Dante |
Wysłany: Śro 21:33, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
Obroża nie pozwalająca zmienić kształtu, nie może jej zdjąć osoba która ją ma na sobie (razi poważnie prądem przy próbie zdjęcia jej)
Działa na formy: Homid, Glabro, Hispo, Lupus. Crinos by ją rozerwał, a po drugie to raczej nie da się takiemu założyć obroży. Glabro mógłby mieć problemy ze zdjęciem jej. Z racji przeznaczenia została skonstruowana tak by owijała się sama wokół szyi i można nią celnie rzucać. Przy trafieniu, obroża się zwija i nie można jej zdjąć. (tylko osoba która rzuciła może to zrobić) |
|
|
TroxVan |
Wysłany: Śro 13:07, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
Sztylet o szerokim ostrzu przyciagajacy srebro i leczacy rany od srebra zadane. |
|
|
Dante |
Wysłany: Wto 17:15, 18 Lip 2006 Temat postu: |
|
Wahadełko które potrafi wskazać sługusów żmija. |
|
|
Thar |
Wysłany: Wto 0:32, 18 Lip 2006 Temat postu: Wilkołak - Fetysze |
|
Fetysz, czyli przedmiot z przywiązanym do niego duchem. Zależnie od natury ducha i sposobu jego wykorzystania [?] przedmiot owy ma swoje charakterystyczne właściwości. I tak możemy stworzyć sztylet raniący duchy, naszyjnik ostrzegający nas przed niebezpieczeństwem, bransoletę wspomagającą proces leczenia ran itp. itd.
Istnieją również talenty, przedmioty z przywiązanym do nich duchem, który po wykonaniu swego zadania [użyciu przedmiotu] opuszcza go bezpowrotnie i wraca do umbry.
Teraz chciałbym, żebyście zaproponowali sposób działania jakichś fetyszów.
Może włócznia, która będzie służyła do polowania na żmijowe pomioty? [+2 do trafienia jeżeli celem jest pomiot żmija i -2 jeśli jakakolwiek inna istota]
Czekam na wasze propozycje, jakim przedmiotem chcielibyście władać? |
|
|